Wednesday, January 28, 2009

pre wedding..

Well..arinih 28 hb Januari 2009..bermakna tggal lebih kurang 36 hari lg sblm tanggal 6hb Mac 2009..nape aku sibuk sgt menghitung hari?Hehehe...adelah..Adakah aku takut?atau cemas?atau gabra?..ntahlah..aku pon xnampak lg ape sebenarnye perasaan aku sementara menunggu tanggal bersejarah tu.Tp aku doakan semuanya berjalan dgn lancar..aku on dah start menulis kad jemputan yg bakal di agihkan pada rakan2..letih siot tgn aku nak melipat kad2 tuh,..nasib lah aku sdg bercuti panjang,..utk Linda yg nak keje parttime tuh..umah ko jauh sgt lah aku nak mtak tlg pon susah.Tp xpe..aku ade keje lain utk ko nanti..Tungguu..yg pasti aku ade sedikit gabra dgn exam yg bakal menjelang..aku patut study skang..


Kad dah settle..tggal aku nak g anto kat sorang2 lah plak..byk jugak keje aku nih..nak kene meround satu IJN anto kad..xpe linda ade..hehe bleh teman.Nak g Assunta anta kad,nak g post opis bli setem dan postkan card,nak g umah member2 aku yg duk dekat2 sini..xkan tu pon nak post..melampaui batas lah tuh..!smlam bulletin yg aku post kat Friendster dah direply oleh rakan2,bg address masing2..tima kacih rakan2.sms pon aku dah anto..sampai x sedar kedit aku abih..Yg tggal utk aku setelkan adelah bunga telo utk door gift majlis aku..yg ade belen 200 kuntum lg untuk diikat reben..ntah nape aku jd malas sgt nak ujung2nih..padahal bkn byk lg pon..Saban hari mak aku asik ajak teman g bli langsir utk bilik pengantin..malasnye..jahatkan aku..hehe



...inilah benda penting yg patut aku submit..dan aku x submit lg..


..tgk btol2 result test tuh yeh...jgn silap atau buat2 silap tgk plak yerr..


..kertas keje yg perlu disiapkan dan disubmit sblm boleh meneruskan projek..projek ape..heheh tungguu..!!

Setelah berhmpas pulas isi form..g mtak sign org itu..org ini..nak wat pengesahan la..apela..dan susah payah ko kumpul kan 2 or saksi termasuk wali dan bakal org yg nak menikah nih konon2 nak g submit borang,dah lah lame menunggu sbb org ramai gila kat pejabat agama..alih2 time turn ktorang kerani tuh ckp kene mtk pengesahan lg satu dan jumpa uztaz yg incharge benda ni..masalahnye uztaz tuh xde kat pejabat agama tuh..aku x tau dia ad kat mane..umah dia kot, minum kopi..so sia2lah aku bwk dua org saksi aku g pejabat agama pg td..just to hear kerani tuh ckp aku kene g jumpa uztaz yg xde kat situ.Aku cuma ksian kat 2 org saksi tuh..yelah sbb diorang pon ade benda lain nak wat..nak keje..bkn duk umah melangut je kan..yg lagi x best diorang terpaksa dtg ikut aku submit form tuh utk kali kedua..eeee..malasnye..!!..dan ksian lah kat 2org tuh..xpe nanti aku upah mkn free..nasi myk

Bak kat Md Noor..lg senang kawin kat siam..xde remeh camnih..nak kawin pon susah!





4 comments:

  1. wooo..susah jgak nak kahwin ni kan... aku ingat senang jer panggil tok kadi nikah terus kat masjid..aha.ha.haaaa

    ReplyDelete
  2. adoi .. nak isi2 borang ehh .. bosannya .. !!

    ReplyDelete
  3. ziraaaa!!! k'nita nih.. wah wah.. baru tau blog address awk nih! okeh.. nih address k'nita.. jgn lupa tauuu.. org tunggu kad awk! :P

    Anita & Hubby
    7, Jalan PP 16,
    Taman Pinggiran Putra,
    43300 Seri Kembangan,
    Selangor.

    okeh.. mwahs! take care & have fun with the preparation..

    XOXO,
    k'anita

    ReplyDelete
  4. to linda:yg kawin mcm ko ckp tu panggil tok kadi terus nikah tuh zaman p.ramlee dlm citer 'ibu mertua' ku je..skang xde dah..ko ingat senang nk kawin?
    to pelangi:mmg leceh..tp aku xphm camner org bleh senang2 bercerai berai..padahal nk kawin sikit punya susah diorang lupe ker
    to mrs bride:thx for viewing..mesti anta punyer kad..tunggu taw

    ReplyDelete