Friday, January 23, 2009

geram.

Sedang aku sibuk membega2 Sony Ericsson T700 aku yg baru berusia 3 hari..tetiba nombor yg x aku kenal terpampang kat screen fon aku..dlm ati bertanye jugak" sape plak nih..?"..tp aku jwb jugak lah..terdengar suara awek.."Zirah..ko nak tau tak??!!"..suara yg agak dlm keadaan tensen dan bengang yg tahap gaban..aku mengagak itu linda..lantas aku pon jawab.."Nape..x dpt bonus ker?"..relek jer aku tanye sbb dgn konfidennye aku yakin tu linda dan kalo linda xde lain nak ckp kat aku mesti dia bengang x dpt bonus..yelah kalo ikut staff IJN yg lain sumer tgh hip..hip..horrayy senyum lebar nengok bonus dlm akaun maybank masing2..tp aku bajet ktorang student CCCN xdpt..tp aku terkhilaf dua perkara..satu ktorang dpt bonus sebenarnyer dan kedua..itu bkn linda!!.aku dpt tau bila awek tu ckp"ko tau x ape yg minah A tu dah ngadu kat I**#t!"..dgr je name umat adam yg sorang tu aku dah tau ni saper dan tgh ckp pasal sape..memang member aku sorang ni tgh panas yg teramat..panas ati,panas bdn,panas telinga dan dpt aku bygkan muka dia tgh merah padam tatkala bercerita ttg makhluk Allah yg berdua td tu..dan aku meminjamkan telinga utk mendengar setiap aduan dgn diselitkan sedikit sebanyak nasihat bila member aku ni berniat nak lancarkan serangan perang kat klas esoknye..Takut jugak aku..so sblm meletakkan hp di akhir sesi luahan hati dan perasaannye smpat jugak aku berpesan dua tiga kali.."jgn lupa amik air smayang...biar sejuk sket ati ko tu".
Dibuat ntah tidak.? wallahualam aku x tau..sambil aku memikirkan ntah ape la yg jd esknye kat kelas.

No comments:

Post a Comment