Friday, January 23, 2009

dah sampai ker?

hm..dah sampai ker hajat aku nak ade blog sendiri neh?Well this is my 1st trial dan hopefully menjadi lh hendaknye. Bkn nak jd yg marvellous (p/s: mcm linda member aku slalu dok sebut) atau hebat sgt pon..at least menjadi pon ok lah. Aku rasa blog neh mmg sesuwai sgt utk kta secara umumnya atau aku khususnye meluahkan n berkongsi pendapat with other blogger, friends or anybody who cares to respond kat idea or our thoughts tu la kan..Neway..aku x nafikan kta xleh nak halang other people dari beri komen kat idea kita,biar kita suka atau pon x dgn komen tu..tp yg penting biarla ikhlas mengomen tu..jgn sbb dengki atau sebab2 sewaktu dgnnye yg x patut..
Teringat aku mase zaman skola dulu kira2 dlm darjah 6 camtula..kalo aku x silap..(well kalo aku silap skali pon siape yg kesah pon kan?korang bkn taau) aku mmg minat sgt baca buku citer..terutama novel Ahadiat Akashah..pehtu ader la pulak berangan nak jd novelist dan start menulis walaupun cuma tulis kat buku latihan skolah tu jer..sbb pada aku cara tulisan Ahadiat Akashah tu menarik minat aku..kira2nyer sesuwai sgt lah ngn remaja.Ayat nyer xlah sarat sampai bebal kpale otak aku mengkaji aper sebenarnya yg penulis tu nak bgtau..yelah darjah 6 lah katekann..So bila aku pulak menulis ala2 Ahadiat Akashah dan gaya serta ayat aku pon mmg sejibik lah mcm novelist fames tu..cuma watak dlm citer jer aku tuka mengikut gaya kreativiti dan angan2 yg ade dlm kpale otak aku..Dan pembaca setianyer adalah aku..hehehe samelah mcm skang kot cuma bezanyer aku xdelah libatkan Ahadiat Akashah dn citer nye dlm blog aku..hheheh.

2 comments:

  1. heheee dah ada blog ah...welcome to the blog..

    ReplyDelete
  2. tq..tq..nanti ko ajarlah aku yg bru setahun jagung di dunia baru nih..adik la konon..

    ReplyDelete