Thursday, February 5, 2009

luncai

Atas sebab aku dah malas nk dgr Linda bising esk kalo x update blog..aku pon merajinkan diri utk jengah blog nih..mmg bz sket weekend and this week sbb exam dh around d corner so aku dh mula kembali ke pangkal jln aka mula insaf aka study lah konon..tp seperti di jangka mmg susah nk study bile dh tua nih..Anyway aku xbleh salahkan tua utk susah study..diulangi..TIDAK BOLEH..'nnti terpesong akidah'..(bak kate seorang wanita yg perasan bagus smlm)..memang irritating bila org misinterprate ape yg ko ckp.and belive me org2 yg berperangai begini adelah dari suku kaum perasan bagus yg sentiasa nk showup their own idea and point of view without concerning others..pendek kate camnilah.."i dont care what's on other people's mind,other people's idea or other people's concern,what i know is i want to talk,and only me do the talking and the rest of you must listen to what im saying no matter what..and i am right..only me and .other people are WRONG..again..WRONG..other people have no right to speak against me,no one could go beyond me."camni lah agak nye apa yg ade dlm kepala otak pompuan tua tu,..aku tlg translate kan whats on the witch mind..aku nih kan mind reader..kekeke..Just imagine,kta ckp bln puasa,susah sket nk stay alert and absorb during the lecture especially 12pm onwards tu..sbb lapa,ngantok,letih..tiba2 ad ustazah x bertauliah plak yg ckp jgn salahkan puasa dan bln puasa bila kta letih,lapa dan x stay alert during lecture..itu dah terpesong akidah..HELLO!! dia nih dh putar belitkan fakta ayat aku..dah jd auta dah ni..dan as usual la dia akan kuar kan segala isi kepala otak dia yg cukup bijak tuh..utk ditunjuk kan kepandaian nye pd ktorang yg ibarat tikus mondok yg bodoh jer disisi dia!dan aku mula terasa mual, loya tekak dan berasap telinga utk melayan pompuan tua ni ,jd aku terus senyap dan menahan kemarahan seorang diri.. dlm kpala otak aku bertulis "BIARKAN LUNCAI TERJUN DGN LABU2NYA..BIARKAN..BIARKAN".. dan dlm kepala otak aku kalo boleh divisualizekan mesti korang akan nmpak perkataan "WHAT EVERRR"..pegi la mampos,ade aku kesah ngn fatwa dan hujah ko si ustazah x bertauliah??huhh..geramnye.!!tp aku rasa geram tuh terbalas bila ktorang adu habis2an kt Pn.Jam ape yg ktorang rasa,segala yg terbuku di hati slama berapa bln nih...dan pasal Black Witch tu!!pdn muka dia,puas ati aku..gth

*p/s maksud gth: Go To Helll

2 comments:

  1. Adoooooi.. tolong-tolong.. aku tengah sakit perot nih... ketawa banyak sangat..ke.ke.keee

    Aku tahu siapa kah itu yg di maksudkan..aha.ha.ha.haaaaa sabar je lah nyah..

    Ko rasa lah kan.. kalau Biarkan Luncai tejun dengan Labu2 nya tu.. dia akan lemas tak? ko rasa dia pandai berenang kat laut dalam tak???

    Call aku utk bg tau jawapan yer.. or see me personally..waha.ha.haaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. to linda:aku rasa luncai tu akan tenggelam dan lemas..tp bukan sbb dia x pandai berenang ke ape..tp sebab ego,berlagak,sifat bongkak dia tuh yg berat sgt..smpai x tertampung oleh tubuh bdn sendiri.!!sebab tu lah karam..amik ko nyah jwpn aku..kelas gituh

    ReplyDelete