Tuesday, January 27, 2009

kad kawin 2






seperti yg di maklum kan pd entry yg sblm nih..kad kawin ku bkn seperti yg aku nak kerana mak aku telah menggunakan kuasa veto nye dlm memilih design dn kale kad..aku ngikut jer..dan pd mlm jumaat yg lepas aku dn jamal pergi jumpa dilla dan miza kat kg baru utk collect kad.bile smpai kat kedai aku tanye dilla "Bawak ker kad nyer?"..dengan penuh berminat dan teruja aku menanya.."Ala..tnggal dlm kete la,lupa plak nk bwk.."aduish..aku dh la x saba2 nak nengok kad dr pg td kul 8am lepas jamal sms ckp kad dah siap..dilla bleh x bwk plak..aku x pedulik tahap teruja aku dah tahap gaban dah nih..lalu Jamal seolah2 paham keterujaan aku atau dia pon mmg sama2 x saba nk nengok kad tuh,g lah amik kad bersama miza dlm kete..beberapa ketika Jamal pon smpai dgn kad kawin ku..eh silap..kad kawin

ktorang.,"umm..not bad,cantik jugak" detik dlm ati aku..yelah dgn design dan kale yg mak aku

mintak tu ktorang x tgk pon contoh hasil nye..sbb x

smpat..nak kad sblm raya cina,so alhamdulillah aku puas ati ngn hasilnye.














...ini lah kad kahwin ku yg bakal di edarkan kepada rakan dan taulan.. kale ni agak berbeza dari yg mak aku nak sbb kad contoh kale kuning..tp kad aku kale putih so dari patutnye kale ijau lumut dah jadi coklat..neway aku puas ati.kat dpn kad tu hot stamping gold tp kat sini x nampak..ala nnti dpt korang nengok lah sendiri

p/s:sape yg xde keje nak cr kje part time boleh berjumpa dgn saya..job description lipat kad,tulis nama,isi dlm envelope,tampal setem dan yg sewaktu dgn nya..



















































































2 comments:

  1. Woi.. aku nak keje part time tu..tgh boring tahap gaban tak ada kerja kat umah nie cuti 6 hari CNY nih..
    Wei.. taip elok-elok cikit perkataan kat entry nih..awat huruf besar-besar sakit mata aku nak baca..
    Ohh yer jangan lupa sediakan kad jemputan utk bakal pengapit ko nie yer,tulis cantik-cantik namaku Nur Haslinda Binti Hj Abdullah.. wahaha.haha

    ReplyDelete
  2. ko yg baca entry aku tuh cepat sgt..aku tgh edit2 nih tetiba ade komen plak..cepat gila minah nih baca..nmpak sgt ko tgh xde keje kan..

    ReplyDelete