Saturday, January 24, 2009

sengal..

Jam loceng tepon aku berbunyi..kul 6.30am..aku teringat pesan Jamal suruh kejutkan kul 6.30pg..katenye ader katering kul 8..so kene kuar umah kul 7..so aku pon kejutkan mamat tu.Aku x tau la dia bgn ke idak..lantak le dan aku bersiap2 nak g kelas..Satu benda yg aku malas tiap kali ari rabu nak g kelas adelah nak mencarik bju dan tudung utk ke kelas dan seperti biasa aku akan menjalan kn proses mencari bju dn tudung selama berjam2..kejap bju kuning tp tudungnye plak xde..udahnye setelah lame menyelerakkan almari bju..aku pilih bju cardigan itam dan tudung sedondon..aku ni bajet si Jamal syg ni dah bgn le..xbgn lg rupanye..Sengal...
Aku pon start enjin kete dan menuju ke Institut Jantung Negara..Jamal pon aku x smpat msg..smpai kat klas msg dr Jamal pon sampai d tepon aku berbunyi "Katering mlm ler..hehe sori"..satu je perkataan yg kuar dr mulut aku..Sengal..!!
Si Linda pon sibuk menunjukkan kesan calar kat lengan dia yg dihasilkan atas dasar kreativiti arnab belaannye..Aku pon nasihatkan g amik Inj ATT..takutla kan member sorang ni kena Tetanus..dan dia mula memberi pelbagai alasan..seperti "arnab tak bahaya mcm kucing la..",arnab dia tu simpan kat dlm sangkar lah..x biar lepas kat tanah la..so cek2 bersih dan xde
..Ini adalah hasil kreativiti arnab belaan Linda..
kuman Tetanus la konon..so aku pon jwb kat dia"Suka ati ko la Linda...Sengaal..!"

2 comments:

  1. Wooo.. tangan aku tu.. sakit ah.. cucuk ATT nanti lagi sakit.. cucuk org aku suka, org cucuk aku tak suka..ke.ke.keee

    ReplyDelete