Saturday, February 7, 2009

aku x kedaung mcm org tu..

Walaupun aku x amik subject Malaysia's study dan Islamic study..tp demi nak membantu rakan2 yg nak exam,aku pon sanggup lah menggeledah kotak yg berisi harta karun ku..dlm tuh mmg ade harta pon..











..harta karun zira..


ini lah harta karun yg dimaksudkan..aku xde harta berkoyan-koyan nak jd millionaire..tp harta yg ni lebih bermakna buat aku...dan yg paling penting..aku x berkira pon nak share ilmu yg aku ada ngn kwn2..hehe bkn nak bangga diri tp kalo ikutkan ati nak jer aku bgtau hamba Allah yg kedaung tu kebaikan share ilmu dgn kwn2..tp biarlah luncai terjun dgn labu2nya..biarkan..biarkan..













..ini lah yg di cari-cari..jumpa jugak akhirnya.

sebenarnya aku pon x sure ade simpan lg ke tak notes nih..tp seingat aku jugak aku xd buang ape2 notes..so aku pon gagah kan diri menyelongkar kotak harta karun tuh dan menempuh pelbagai dugaan seperti habuk yg super banyak..dan yg paling utama adalah ketakutan kalo tetiba kat dlm kotak tuh kuarlah ape2 jenis binatang yg membahayakan keselamatan aku seperti ape2lah..kalo takat lipas tuh aku x kesah lg..tp alhamdulliah x pulak terserempak ngn sape2..hehe


p/s:to rakan2..hopefully notes aku yg x seberapa tuh will help u guys lah dlm memahami notes yg diberi oleh Mr ong gedek-gedek..aku tau korang sebenarnya x phm sepenuhnya ape yg Mr. ong gedek-gedek tuh ajar..kan?xpe rakan mu ini memahami..:p









































3 comments:

  1. Mekasih la banyak-banyak atas segala pengorbanan ko..aha.ha.haaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. hello.... hahahahaha...
    upload pic ms karok mesti best ..
    nnt kiter pegi lagi ..
    ok ..

    ReplyDelete