Tuesday, February 10, 2009



hari ini dlm sejarah..bertanggal 10 hb February 2009..ape yg terjadi? aku mula menyedari hanya tinggal beberapa hari lagi utk aku naik pelamin aka menjadi raja sehari aka kawin aka menjadi isteri kepada suami ku dan akan mula melapor diri utk berkhidmat dan memikul taanggung jawab sebagai isteri dan ibu bila aku punya zuriat nanti..aduh..touchingnya..dalam ati sudah mula menyemat azam untuk bakal menjadi isteri solehah dan bakal ibu mithali insyaallah..aww..xsabar pon ada..takut pon ada.semua bercampur2...tp yg pentingnya mampukah aku menjalankan tanggugjawab yg diamanahkan nanti..berat nih..mampukah aku menjadi bini yg taat dan hormatkan suami..mampukah aku ubah dan kawal perangai dan angin satu badan aku nih?





..hari ni dah 10hb february..cuba korang kira sama sama dgn aku..satu hari,dua hari,tiga hari,empat hari..


..22 hari,23 hari je lagi utk ke tarikh pernikahan ku 6 hb March 2009..uhuhuh..takut!!

doa kan perjalanan menuju ke hari bahagia lancar dan bahtera yg bakal di layari bersama bakal suami tercinta kekal selamanya ye...Aamiin..;P










9 comments:

  1. Wahh.. tak sabar rasanya nak pi majlis kenduri kahwin ko lah..aha.ha.haa bersedialah menjadi seorang isteri.. nanti bg tahu aku best ke tak??aka.ka.ka.ka

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah, u'll be a good wife..
    di awal perkahwinan agak mencabar skit.. but things will get better when u get used to it.. just remember.. 'Sabar' is the best solution utk apa pun dugaan sepanjang perkahwinan nanti.. Good Luck! and congrats in advance! :)

    ReplyDelete
  3. to linda:byk la ko punya x sabar!!..aku takut ACLS nih..huhuhu.

    to mawar:thanx for the advise tau..take cre tau..

    ReplyDelete
  4. Our bright and colorful easter greetings are perfect to put the happy in your easter! happy easter sunday greeting Send an Easter Ecard from American Greetings to show them you care!

    ReplyDelete
  5. Our Highlights Hidden Pictures Printable is best for pre and kindergarten kids, Click Here but it is also perfect for kids who love to take the challenge of finding objects.

    ReplyDelete