Saturday, February 7, 2009

karok @ kemaruk?

Arini aku telah melepaskan kempunan ku yg dah sekian lame tersimpan..ape dia?hehe..ia merupakan satu aktiviti yg menguji ketahan otot larinks..vocal cord..abdomen dan yg sewaktu dgnnya..nak tau ape?inilah yg dipanggil KARAOKE..aka KAROK..kekeke,smlm aku,mardhiah,timah dan hasni telah melakukan aktiviti memanggil hujan versi moden..keke aku x pedulik walaupun lepas tu kuar dr ktv mmg K.L ujan..harharhar.Sejak 'karaoke jamban' yg aku slalu g ngn Jamal tu naikkan harga,terus ktorang bann smpai skang..dan sejak itu jugalah aku kempunan nak karok.(huhuhu kesian kt akulah kan)..dan smlm aku pulun habis habisan melalak smpai blk umah terus flat terbongkang smpai pg..punya dahsyat aku melalak kan kemaruk lah katakan..hehe hanya yg berada di tempat kejadian saja yg tau.:P..tp syg aku xbwk camera so xleh nk upload gmbar utk tatapan umum..software utk upload pics dr fon plak x install lg..um..xpelah.jd smlm terjadilah fenomena 'ZIRA YG KEMARUK, BERKAROK..' hehe

2 comments:

  1. Sedap sangat ker suara ko tu ha???? ada hati plak nak meracuni aku untuk ikut korang berkarok.. Suara aku tak sedap lah, tak reti nyanyi nanti pengsan plak ko and the geng.. lagi pun aku sopan pakai kebaya ari Jumaat tuu.. tepon aku pun masa aku dah start kereta nak balik..cuba nyanyi cikit, aku nak dengar nih!!!ke.ke.keeeee

    ReplyDelete
  2. haha...aku ada gambo ko ngan muddy..!evidence ko pg mlepas kemaruk...huhuhu

    ReplyDelete