Saturday, February 6, 2010

salam..a new post after long break..bukan ape,byk problem seperti modem di rumah yang dua kali disambar petir,pastu nak install yg baru by my dad took him so long..membuatkan aku malas nak log in online dan update blog..
So whats up?..we just moved in to our own house at desa permaisuri ,cheras..which means we started to live independently by our own..no more my mom,my dad to help me to look after uwais when beloved hubby not around..at first takut gak pikir bleh ke me take care of uwais alone,..(FYI he didnt sleep for long during daytime..kalo dapat tidur sejam pun dah kira lama membuatkan its hard for me to go off for makan,shower etc..)but alhamdullillah moved in to his own house he slept very well and makes me easier to do house chores,mandi ke mkn ke etc when hubby not around..
after 2 months plus off confinement leaves..its time for back to work again this coming monday..we already sort out baby sitter for uwais..that day dah try hantar just want to see how it goes..whether baby sitter boleh coop tak buat keje lain coz uwais sleeping time tak lama,so far she said its fine with her..risau jugak sbb dia pun ader 2 year old son to take care..tapi kalo dia dah ckp bleh jaga and takde problem so oklah kot..not seeing uwais from 9am to 7 pm is such a longest hours in life i havent see my beloved son..yelah mane pernah berenggang sejak lahir especially i only breastfed him..so that saper pon x leh nak bwk lari my son..mother in law ke my mom ke nak tido mlm ngn uwais pon xleh hhehehe..bagus bagus..duk umah tanpa anak tersayang..meroyanlah jugak..asyik tgk jam tunggu ptg hubby blk nak g fetch uwais..rindu gila...only 2 days send uwais to baby sitter..pastu jaga sendiri kat umah coz im still on leave till this sunday..so oficially antar uwais to baby sitter this monday..
..thats all for now..nak g tgk uwais syafi..rindu..till then..bye.

No comments:

Post a Comment